Öyle bi durum olsa ben gitmezdim..
İkizlerime doğum yaptım 6 aydır eşim ben ve çocuklarım baba evindeyiz, çocukların bezi maması hariç herşeyi babam karşılıyor evimizdeyken yapamadığımız birikimi burda yaptık diyebilirim, aile dediğin paranın lafını etmez, heleki durumu olan bir aile ise
1,512,234 soru
24,666,674 cevap
367,033 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın