Öyle bi durum olsa ben gitmezdim..
İkizlerime doğum yaptım 6 aydır eşim ben ve çocuklarım baba evindeyiz, çocukların bezi maması hariç herşeyi babam karşılıyor evimizdeyken yapamadığımız birikimi burda yaptık diyebilirim, aile dediğin paranın lafını etmez, heleki durumu olan bir aile ise
1,512,690 soru
24,672,344 cevap
367,335 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın