Öyle bi durum olsa ben gitmezdim..
İkizlerime doğum yaptım 6 aydır eşim ben ve çocuklarım baba evindeyiz, çocukların bezi maması hariç herşeyi babam karşılıyor evimizdeyken yapamadığımız birikimi burda yaptık diyebilirim, aile dediğin paranın lafını etmez, heleki durumu olan bir aile ise
1,512,302 soru
24,667,458 cevap
367,068 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın