0 oy
258 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (57 puan) tarafından
Gebelik var mı yada şüphelenmeli miyim 

6 Cevaplar

0 oy
(2,387 puan) tarafından
Yok gebelik..
(57 puan) tarafından
Doktor neden aklımızı karıştırdı ki bende olmadığına eminim aslında çünkü sıfır üstü bile değil yani doktor varla yok arası gibi birşey dedi şaşırıp kldm
(2,387 puan) tarafından
5 ten az olursa negatif doktor sacmalamis
-Reklam-
0 oy
tarafından
Benimde 0.10 çıktı canım gebelik 0.10üstünde olması gerekiyormuş senin sanırım var çok yeni olabilir canım tekrar kan verdiğinde değerin arttıysa vardır gebelik 
(2,912 puan) tarafından
Hiç duymadim benim de beta 1. Küsur çıktı gebelik yoktu 5 den büyük olması lazım.
0 oy
tarafından
Negatif canim
0 oy
(187,417 puan) tarafından
yok gebelik malesef
0 oy
tarafından
Yok canim      
0 oy
(20,163 puan) tarafından
Yok. 5 ve üstü gebe 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 267 göst.
4 gün önce Diğer kategorisinde Kadinca_6483294 (17 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 210 göst.
9 Haziran 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Sibel6619 (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 329 göst.
9 Haziran 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Sibel6619 (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 273 göst.

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...