0 oy
279 göst.
Diğer kategorisinde (403 puan) tarafından
Var mi 3 yas sendromu nasil oluyolar 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Var diye biliyorum sendromlari bitmiyor ki bunların 
-Reklam-
0 oy
(2,661 puan) tarafından
Kesin vardır kesinnn
0 oy
tarafından

Her yasin ayri nazi cazi sendromu var hic merak etme :D

0 oy
tarafından

Olmaz mı ikisi üçü dördü beşi …. Ergenliğe kadar yolu var:D

0 oy
(16,097 puan) tarafından

Bizimki berbat geciyo :ermm:

0 oy
(1,737 puan) tarafından
Var cnm itirazlar daha da çok artıyor yapmycam etmycemler inatlik aşırı olmaz dediğimde bi yerini yırtarak agliyo dediğini yaptırmak için kusmeler yere yatmalar kendini atmalar bizde bunlar oluyo şuan 15 ekimde 3 dolacak

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 376 göst.
8 Ağustos 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ecenin annesiii (1,549 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 258 göst.
6 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Eeebbrrrruuuuuu (770 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 226 göst.
7 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde BegumY (139 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 264 göst.
17 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Mrs.Eris. (2,877 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,513 soru

24,670,157 cevap

367,210 kullanıcı

...