30 a bırakma 40 olur 40 a bırakma 50 olur bir bakmışsın ömür gitmiş
Haydaaa bebeklerimizdeki 2.3 yaş sendromu yetmiyordu artık biz analarda sendromlara giriyoruz.)
1,512,509 soru
24,670,097 cevap
367,209 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın