30 a bırakma 40 olur 40 a bırakma 50 olur bir bakmışsın ömür gitmiş
Haydaaa bebeklerimizdeki 2.3 yaş sendromu yetmiyordu artık biz analarda sendromlara giriyoruz.)
1,512,601 soru
24,671,204 cevap
367,272 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın