30 a bırakma 40 olur 40 a bırakma 50 olur bir bakmışsın ömür gitmiş
Haydaaa bebeklerimizdeki 2.3 yaş sendromu yetmiyordu artık biz analarda sendromlara giriyoruz.)
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın