Karbonat kullanıyorum bazen
Bide Nivea nın deodorantını kullanıyorum sıfır koku çok iyi fresh flower di galiba şuan çocuk sallıyorum kalkamadım
1,512,582 soru
24,671,077 cevap
367,264 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın