Karbonat kullanıyorum bazen
Bide Nivea nın deodorantını kullanıyorum sıfır koku çok iyi fresh flower di galiba şuan çocuk sallıyorum kalkamadım
1,512,558 soru
24,670,814 cevap
367,246 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın