Karbonat kullanıyorum bazen
Bide Nivea nın deodorantını kullanıyorum sıfır koku çok iyi fresh flower di galiba şuan çocuk sallıyorum kalkamadım
1,512,560 soru
24,670,830 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın