Kendi kaşınmuş
Kan tutuyo deneme çok güldüm ya koca adam ya bayildaydi napardin
Ayy vallahi sen anlattıkça eşimle kendimi gördüm bizde bazen böyle şakalaşmalar yaparız daha doğrusu yapardık en son birkac sene öncesi böyle şakasına kılıç bıçak sallıyoruz elimizde meyve bıçakları ile ama ben bazen kendimi çok kaptırırım ve aşırı hirsliyimdir güya eşimi yere serecem ya al bıçağı ciddi ciddi adama salla... son anda kendini yere attı benim elimde bıçak hop koltuğun yastığını deldi o günden sonra asla yapmadık öyle şakalar çünkü eşim artık hiçbir şekilde bu konuda güvenmiyor bana. Allah korudu ki o bıçak koluna ya da göğsüne falan gelmedi ay öyle bir şey olsa ne yapardım ne ederdim bilmiyorum kimse inanmazdı da çok fecii koltukta o kesik hâlâ duruyor dikemedim de eşim de hatırası var dursun dedi bir ara eltim sordu bu nasıl kesildi böyle diye ne diyeceğimi şaşırdım valla
Kız sen roman falan yazsana maşallah anlatım dilin ne kadar güzel.. okurken çok eğlendim bu arada geçmiş olsun
1,512,788 soru
24,673,868 cevap
367,423 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın