Amerikan mutfak evi beğendim ama mutfagi hiç hoş değil. Dolapları az benim eşyalarımı almaz dış kapıdan giriyorsunuz ondan mutfak mutfağın içinden oturma odasına geçiliyor. Vestiyer de tam mutfağın karşısında birde siz bakın
1,512,250 soru
24,666,793 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın