Amerikan mutfak evi beğendim ama mutfagi hiç hoş değil. Dolapları az benim eşyalarımı almaz dış kapıdan giriyorsunuz ondan mutfak mutfağın içinden oturma odasına geçiliyor. Vestiyer de tam mutfağın karşısında birde siz bakın
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın