Amerikan mutfak evi beğendim ama mutfagi hiç hoş değil. Dolapları az benim eşyalarımı almaz dış kapıdan giriyorsunuz ondan mutfak mutfağın içinden oturma odasına geçiliyor. Vestiyer de tam mutfağın karşısında birde siz bakın
1,512,301 soru
24,667,400 cevap
367,063 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın