Ben de ortaokuldayken justın bieber hayranıydım onunla evlenecektim şarkıcı olacaktım posterler dergiler stickerlar hatta laf söyleyenlere dalga geçenlere de saldırıyordum yani çok ta şey etmemek lazım
Kardeşim yıllardır Ronaldo diyor başka bişey demiyor iki kelime edemiyoruz onunla hemen maçlarına bağlar. Alış bence
1,512,700 soru
24,672,668 cevap
367,350 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın