Oneride bulunabiliceginiz kitap varmi ?-Kültür-Sanat
396 göst.
(8,187 puan) tarafından

Kızlar okuduğunuz etkilendiğiniz güzel onerebiliceginiz kitaplar varmı hamilelik doğum çocuk bakımıyla ilgili olmak zorunda değil her konu herşey olabilir bu ara kitap okumaya sardım ve neler okuyabilirim öneri istiyorum :)

10 Cevaplar

+2 oy
tarafından

Ben dogum kitabi okuyotum doktor kaan kocatepenin cok faydali a dan z ye butun bilgiler var cnm 

(8,187 puan) tarafından
Bakıcam canım teşekkür ederim :)
-Reklam-
+2 oy
tarafından

yusuf ile züleyha cok etkilenmiştim hayatım 2 günde bitirdim o kadar yani kitabın içindeymişsin gibi sürükleyici kesinlikle tavsiye ederim

(8,187 puan) tarafından
Yaa bende öyle akıcı kitapları çok severim bakıcam mutlaka canım teşekkürler:)
tarafından
rica ederim şekerim muhakkak denemelisin :)
+2 oy
(166 puan) tarafından

  1. Şeker Portakalı, 
  2. Uçurtma Avcisi, 
  3. Çavdar Tarlasında Çocuklar, 
  4. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu ... 
(166 puan) tarafından
Evet Bin Muhteşem Güneş de güzel kitap. Diğer kitapları da beğendim ben. Tarzları biraz daha farklı. Son yazdığım kitap Stefan Dediğim kitabı. Onun diğer kitapları da iyidir
(8,187 puan) tarafından
Uçurtma avcısının yazarının mi canım?  Bende onun diğer kitaplarına bakmıştım ama internetteki yorumlar hoşuma gitmemişti uçurtma avcısı kadar etkileyici değilmiş:/ sence nasillar
(166 puan) tarafından
Stefan Zweig. Son yazdığım Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu kitabının yazarı. Khailed Husseini'nin Ve Dağlar Yankılandı kitabı var ama onu okuyamadım henüz
(8,187 puan) tarafından
Muhakak alicam canım bakıp alicam inşallah:)
tarafından
Çok  kaliteli kitaplar bunlar,  hepsi  müthiş  ❤
+2 oy
(38 puan) tarafından

Dini kitap olarak daha doğrusu şiir kitabı Necip Fazıl Kısakürek /Çile okuduğum çok çok kitap var aslında .. Ama gecen Simyacı diye bi kitap okudum. Benim gibi oturduğu yerde durmaktan hoşlanmayan , sürekli bi yerler görmek isteyen bi gezginin başına gelenleri anlatıyor... Bi oturuşta yarısını okudum bu bunalımda alıp götürdü beni baya bi amaaa. Nasıl bi hal içindeysem okuduğum kitabı unuttum kaldı öyle bugun yıne devam edicem inşallah . Gerci durmadan evde oturan bi insanın ,hayallerinin peşinden sonuna kadar koşan bi insanın romanını okuması da insana ağır geliyo ama. Azıcık olsun beni alıp götürüyor sanki .. .genel anlamda kitap mukemmel diyemem ama şuan ki kompleksli ruh halime iyi geldi diyebilrim


(166 puan) tarafından
Küçük Prens ile dalga geçen öğretmen mı ?! Özellikle önerdiğimiz kitaplar arasında bulunur bu kitap. Hem çocuklar hem yetişkinler için.
(38 puan) tarafından
Ozaman polisiye oku canım ben sharlock holmes okuyorum.. Eve gideyim bende bi iki çocuk eğitimi kitabım var onları bitirip sharlock holmes başlamayı düşünüyorum.. Çocuğum zeki olsun biraz=)gizli  ajan olsun=) yada istihbaratçı =)) bende ki şu bunalım gecse neler yapacam da bunalım sinir beni mahvetti=(
(38 puan) tarafından
Evet canım lise 1 deydim=) sınıftaki herkes küçük prens deyince güldü, kadıncağız da gayri ihtiyari gülmüştü. Sanrıım ilk okul seviyesi falan sanmışlardı. Ben onu her dönemimde okudum ve her seferinde ayrı bi tad almıştım. Duygusal bi yapıya sahibim o yuzden o kitabı çok farklı algılar ağlaya ağlaya okurum hep.=)
(8,187 puan) tarafından
Bende aşırı dozda polisiye okuduğum için kurgu yeteneğim çok güçlü bir katıl olsam nasıl eve girerdim diye komplo teorileri ürete ürete tirsak oldum sherlock holmes bende başladım bir kitabına sonra bi yerde unuttum bulamadım:/ daha fazla polisiye okursam ajan olucam o konuda baya bi kitap okudum canım tess grestien vardı cerrahın yazarı o kadın benim idolumdu harika bir yazar birde ejderha dövmeli kız serisi :) birde su kraliyet aileleriyle vardı oda güzeldi bide taht oyunları oda efsane zaten :)
(38 puan) tarafından
Ben tek sharlock holmes okudum canım=)
+2 oy
tarafından

Bağırmayan anneler

(8,187 puan) tarafından
Var mi öyle anneler :) bakıcam canım kitaba teşekkürler:))
tarafından
Olmalıyız ama gerçekten şu zamanda çocuk yetiştirmek cook ciddi iş yoksa kaybediyorsun allah muhafaza
(8,187 puan) tarafından
Gerçekten çok fazla zor herşeye çok çabuk ulaşabiliyorlar biz uzak tutsakta abuk sabuk videolardan istemediğimiz  şeyler öğreniyorlar biz güzel yetistirsekte çocuk okul hayatına girdiğinde yanlışlarla karşılaşıyor zamanlarda savaşmayı öğretmemiz gerek emek isteyen şeyler ve okur boyu süren bir surec
-Reklam-
+2 oy
(7 puan) tarafından

Beni ödülle cezalandırma 

(8,187 puan) tarafından
Çocuk yetiştirmekle mi alakalı canım?
(7 puan) tarafından
Evet canım ben bu tür okuyorum bu aralar
(8,187 puan) tarafından
Şuan için en mantiklisi sanırım ama bende şu aralar şöyle hikaye tarzı akıcı olan birşeyler okuyasım var.. bakıcam önerine mutlaka canım teşekkürler;)
+2 oy
tarafından

Ahmet Ümit Istanbul Hatırası diye polisiye bir roman ama eminim okuyabilirseniz kesinlikle tavsiye ediyorum:) arkadaarim 1 ayda okumuştu ben 1 haftada

(8,187 puan) tarafından
Polisiye ye bayılırım canım ama bayadır okumuyorum aşırı tirsak aşırı kurgucu biri oldum okuduğum dönemlerde bir katıl olsam eve nasıl girerdim diye kendimi korumak için katıl gelse ne yaparım falan abuk sabuk şeyler düşünmekten baya kötü olmustum:) ben genelde polisiye se türk yazarları sevmedim ama bi inceler bakarım canımtesekkurler
tarafından
Ama bu gerçekten çok güzel :)
+2 oy
tarafından

Cengiz erşahin (gercek sır)adli kisisel gelisim kitabi siddetle oneriyorum

(8,187 puan) tarafından
Bu ara ihtiyacım olan şey mutlaka bakıcam canım tesekkurler
+2 oy
tarafından

Aylak adam

Kürk mantolu madonna

Küçük mucizeler dükkanı

Cicekler susayınca

Ve kesinlikle ama kesinlikle salih suructan peygamberimizin hayatı 2 cilt müslüman olan birinin mutlaka okuması gereken bir kitap ve o kadar sürükleyici ki 1haftada 2cildi birden bitirdim..

(8,187 puan) tarafından
Kırmızı bir kitap mi bahsettigin canım ben de okumuştum peygamberimizin hayatıyla ilgili bir kitap dediğin gibi çok akici ve çok güzeldi üzerinden baya geçti tekrar okumam gerektiğini dusunuyorum
tarafından
Canım 1.cildi yarisi mavi yarısi beyaz 2.cildi yarışı yeşil yarışı beyaz.. nesil yayınlarının kitabı kainatın efendisi peygamberimizin hayatı kitabın adı dönüp dönüp okumak lazım gerçektende canım ya öyle güzel dersler veriyor ki insana peygamberimiz örnek alınacak tek insan o bizim yolumuzun ışığı bu kitabıda okumani tavsiye ederim mutlaka birde ödül almış dünya çapında peygamberimizi anlatan en iyi ve akici anlasilir kitap ödülü
tarafından
Canım aylak adam biraz aykırı ama dindar birisine ağır gelebilir ama ben her tür kitabi okumayi seviyorum o yüzden okudum halbuki tesettürlüyüm  otobüslerde filan kimse gormesin diye kapağını tersten aciyodum utaniyodum:))
+2 oy
tarafından

Allah de otesini birak 1 ve 2 

-Reklam-

İlgili sorular

2 cevap 245 göst.
22, Mayıs, 22 yusa askin (95 puan) tarafından soruldu
8 cevap 132 göst.
2 gün önce Prensesimmmm (292 puan) tarafından soruldu
12 cevap 306 göst.
30, Eylül, 30 Aşk bahçem (3,088 puan) tarafından soruldu

123,159 soru

3,086,514 cevap

9,511 kullanıcı




...