0 oy
198 göst.
Diğer kategorisinde (665 puan) tarafından

O kadar çıkmazda hissediyorum ki anlatamam. Kalbim sıkışıyor resmen. Kızım 2 yaşına yaklaşıyor. Ailelerimiz uzakta, gelip bakmaya kimse yok. Daha konuşup derdini anlatamiyor diye kreş istemiyorum. Eşim nöbetli çalışıyor. Bende başlarsam nöbetli çalışıcam. Çocuk ortada heba olacak resmen. Ama maddi olarak zor durumdayiz. Eşim sürekli laf sokup duruyor, iyice kendimi kötü hissediyorum. Herkes çalışıyor diyip duruyor. Bütün arkadaşlarım ya atandı ya belediyede işe başladı veya güzel yerlerde iyi işleri var. Onlar adına çok mutluyum ama kendimi hiçbir işe yaramaz hissediyorum artık. Yaşım 28 oluyor. Kendim kocaman bir boşluktayım sanki. Eşimle aramız sürekli bozuluyor. İki gün iyiysek üçüncü gün kesin kavga ediyoruz. Ailemin yanına geldim 1 haftalığına annem anlamasın diye lavaboya gidip ağlıyorum. Hayatım bitmiş gibi geliyor ne yapıcam bilmiyorum:( Uzun oldu kusura bakmayın kimseye anlatamıyorum. Bir süredir antidepresan kullanıyorum zaten psikiyatriye gitmiştim. Ama çok iyi gelen, ağlamalarimi bitiren ilaç hiçbir işe yaramıyor gibi bu aralar. Bir de yanıma almayı unutmuşum 3 gündür içemiyorum iyice kötü oldum

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Rabbim yardımcınız olsun. Eşinize de merhamet versın. Çocuğunu belki kendın büyütmek istersin ya da çalışmak istemezsın.Tepkı ver eve bakmak zorundasın çalışman için mı almış seni
(665 puan) tarafından
İşe yaramama düşüncelerimi psikiyatriye gittikten sonra geçmişti. Kendim bakmak istiyorum zaten. Eşimde biliyor. Ama bu aralar gene başladı sürekli iş düşünüyorum, işe yaramaz hissediyorum. Eşimde sürekli başkalarını söyleyince iyice üst üste geliyor:(
-Reklam-
0 oy
(4,917 puan) tarafından
Herkes atanacak devlette çalışacak diye bir kural mı var.  Bende atandım ama elim kolum bağlanmış gibi hissediyorum oğlumu bırakıp işe gitmek istemiyorum kendim büyütmek istiyorum. Eğer başka sektörde çalışıyor olsaydım sanki kendimi daha özgür hissedecekmişim gibi geliyor. En azından istediğim zaman işten çıkar başka yerde çalışırdım şimdi bunu yapamıyorum yapsam herkes tepki gösterir. Hatta ne yapar eder evden çalışacağım iş bulurdum kendime en azından çocuğumdan ayrılmamış olurdum 
(665 puan) tarafından
Kolay gelsin canım, her türlüsü zor :(

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,519 göst.
11 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Ayliz.0 (2,043 puan) tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 1,633 göst.
9 Mart 2026 Diğer kategorisinde Ayliz.0 (2,043 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 637 göst.
20 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Melek8663 (2,291 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 487 göst.
10 Şubat 2026 Diğer kategorisinde 2bebek1anneee (343 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...