Bizde kızılcık şerbeti günü bebeleri uyuttum sıra keyifte
Çocukları uyuttum kızılcık serbetini izliyorum bende.keyif zamanı cok sukur
Şimdiye uyumuştum ama trafiğe takıldık yol kapalıymış. İyi seyirler ben şerbeti gündüz izliyorum reklamsız
1,512,570 soru
24,670,957 cevap
367,259 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın