Bizde kızılcık şerbeti günü bebeleri uyuttum sıra keyifte
Çocukları uyuttum kızılcık serbetini izliyorum bende.keyif zamanı cok sukur
Şimdiye uyumuştum ama trafiğe takıldık yol kapalıymış. İyi seyirler ben şerbeti gündüz izliyorum reklamsız
1,512,355 soru
24,668,145 cevap
367,111 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın