Selamın aleyküm hanımlar nasılsınız uyudumu bebeler uyumayan bacılar neden ayaktasiniz
Şimdiden hayırlı sahurlar
İftardan sonra cay içerken uyuya kalmışım şimdide uyuyamıyorum
Bebelerim uyuyor şükür
Gündüz balkon keyfi yapamıyorum geceyi degerlendireyim
Bebem şimdi uyudu sahur yaptim pilim bitti artık gözlerim gidiyor, hayırlı geceler💫💫💫💫
Hayırlı geceler canim
Sahura kalktım cnm ya oğlanlar uyancak onları bekliyorum yer içer eşim cami ye biz uykuya inşallah afiyet bal şeker olsun ❤️
Teşekkür ederim cnm Allah kabul etsin inşallah 🤲 ♥️ bizim sahura var daha 4 buçuk gibi hazırlıyorum
Amin cnm eşim camiye gidiyor oğlanlar konuşurken pek bişey yemiyor zaten biz erken yiyoruz
Allah kabul etsin inşallah cnm
Malesef benim bebe de uyumuyor sütum yetmiyor aç şuanda zorla uyutmaya calisiyirum
Mama da mı içmiyor canım yazık aç aç şekeri düşer
Mamasi yokmu canim ac uyusada çabuk uyanır
Yok ya mama yok malesef
Yok malsef bugün ne dinleme bildim nede beslene bildim ondna dolayı sutum hiç yok
Alacak maddi durumun mu yok yoksa gidip mi alamıyorsun aç çocugu niye zorla uyutuyorsun
Normlde yetiryir aç kalmıyor da bugün ne dinleme bildim ne de beslenmeme dikat ettim ondan dolayı yok
Canım hoşaf yap kendine at dolaba günlerce iç sabah akşam öğlen bol bol yeşillik ye yemeni içmeni kesme ki bebeğin doysun o rahat uyusun sende dinlenmiş olursun lp
Bebek ac mi yatıyor yani şaka mısınız?
İşte bitanede kızım var çok yaramz ondna fırsat bulamıyorum dinlenmeye de normalde çok sükûr iyi de bugün böyle oldu şimdi emziriyorum kendini geri cekiyor
Evet sakayim sana mı sorcam halla halla nedenini belirtiyorum zaten bunu demenize gerek yok
Bazen bebekler uyumamak için direnirler aç oldukları için değil ama sen kendin yazmışsın sütüm yetmiyor aç şuan da yazmışsın şuan aç bile olsa nasıl için rahat ediyor aç uyumasına evinde mama bulundur madem böyle bir sorun var postların da gördüm süt sorunu VS vs diye demekki süt sorunu var mama başlasaydın çocuga yazık
Evet sütum yetmiyor arda bazen çok güzel yetiyir bazzende yetmiyir yetmediği zmanlar mama veriyorum az da olsa ama şuan evde yok mama emzirmeye çalışıyorum evet bebeğim uyumamak için direniyor doğdugundan beridir böyle kızım da şuan 3 yaşında oda aynısı şuan bile zorla uyutuyorum kızımı
Cnm sana bişey demedim bu arad baska biri bişey yazmıştı ona söyledim onu yanlış anlma
Hosafı nasıl yapıyorsun ne ne gidiyor içine
Rabbim yardımcın olsun sende bir annesin sonuçta sen yarın git mama al canım durumun yetiyorsa 2 adet al fazladan bulunsun evde. Sen süt yapacak şeyler ye hoşaf yap at dolapta ılık olacak şekilde her güb iç özellikle gece iç yat yeşillik ye bak nasıl sütün oluyor
2 gün önce evde kuru üzümümm vardı az da elma vardı elmaları doğradım kuru üzümde koydum şeker ve su koydum 1 adette çubuk tarçın attım içine kaynattım okadar. Youtubeden bak başka tarifler de vardır
Ya işte bende cölyak hastalığı var her yemeyi yiyemiyorum ya yesilik sadce maydanoz yiyebiliyorum evet ben ilk çocuğumu emziremedim ama bunu emzirmek istiyorm yarın alirm artık mama
Şöyle bişey var bebeğim ısığı kapatınca ağliyor acmiş gibi ama ısik acılinca da gülüyor oyun oynuyor bu aç mı yoksa tokmu anlamda veremiyorum
Çok sağol çok teşekkürler
Gece lambası kullan kaç aylık bebeğin. Yani gün içinde uyku düzeni nasıl bilemiyorum belki çok uyuyor bebeğin o yüzden gece uyumuyor olabilir
Evet gündüzleri çok uyuyor 3 aylık bebeğim. Kontrole gotürdüğümde kilosu iyi de diyoralr
Benim oğlum da 4 buçuk aylık gündüz çok uyursa gece zaten uyumaz çocuk sen düzen kur düzensiz olduğu için böyle sanırım
Nasıl düzen kurmam gerekiyor bı fikir verebilirmsin ya ben de şaşırdım artık
Valla susuyum susuyum diyorum ama bazen susamıyorum. Ey kardeşim evlenmekten pişman olduğun adamdan 2. Çocuğu yapıyorsun hadi yaptın sabi aç şu an , diyorsun açlıktan uyumuyor . Şu an aç olduğunun bilincindesin mama yok diyorsun vallahi nöbetçi eczane falanda mı yok ne bileyim vallahi Ramazan da kimseyi kırmak istemiyorum sen de kırıl diye söylemiyorum da rahatsızmışsın zaten sabî nin ne suçu var sen emzirmek istiyorsun diye günah ya böyle şeyler okuyunca cidden kalbim parçalanıyor eşin kalksın bir nöbetçi eczaneden mama alsın maddi durumumuz kötü demediğin için bunu söylüyorum
Canım bak benim oğlum gece 11 veya 12 de uyur saatini geçirmez geceleri emmek için uyanıyor tabi ama emzirip hemen geri yatırıyorum sabah da 9 10 gibi kalkar bezini alırım üstünü değiştirir burnunu açarım emzirirm koyarım pusetine azıcık orda oyalanır oynar sonra uyuturum sonra kızımın okul saati geliyor 12.40 gibi kızımı bırakmaya çıkıyorum eve geliyorm 10 dk sonra uyanmış oluyor bebeğim günde 3 kere uyur ama çok fazla uyumaz yarım saat veya en fazla 1 saat uyur. Ama az önce 12 de yatırdım 45geçe kalktı 2.40 a kadar uyumadı direndi uyumamak için bu gece böyle oldu neden bilmiyorum. Sen düzen sağla hem kızına hem bebeğine
Yazışmanalri okuduysaniz anlarsınız tok olduğu günler de bu sekild euyumuyor benim bebek tok olsa da aç olsada gündüzleri uykudan kalkmaz gece uyumaz şuan karnını doyurdum uyudu ama bı 10.15 dk fln kalkiyor oyun oynamk istiyor ölısik kapanmasın diyir yani sürekli ısik açık kalsın istiyor evlenmekten pişmanmiyim konusuna gelince de şu şekilde ilgisizlik den dolayı ve bu da kimseyi ilgilendirmiyor
Canim kusura bakma ama senin rahatsızlığın da varmış olduda ilaç aldın emziremezsin her ihtimale karşı 1 kutu fazladan bulundurman gerekiyor evde
Amacım yargılamak değil benimde sağlık sorunlarım var bağırsaklarım filan dışarda geziyorum emzirirken bile illa ki 1.2 kutu fazladan alıp bulunduruyordum
Tabi şimdi koliyle alıyorum sadece mama alıyor senin her zaman temkinli davranman gerekiyor
Gamzeliwampir canm sen mi gündüzleri uyandiriyorsunnyoksa kendisini uyanıyor benim bebe kalkar karnını doyururum uyur hemn ama saat 3.30 oldumu hemen gözlerini açar uyanır bı sure sonra uyur
Kimseyi ilgilendirmiyorsa burada post açıp dertlenme o zaman önce aç demişsin tepki gelince uyku düzeni yoka dönmüş kusura bakma neyse gece gece tövbe tövbe
Canım ışıktan kastın nedir gece lambası mı normal odanın ışığı mı bebek nasıl alışırsa öyle gider sağlık sorunu olmadığı sürece kolik veya gazlı bebek olmadığı sürece öyle alıştırma gündüzde uykudan kalkmıyor diyorsun bilmiyorum benim bebeğim hiç öyle olmadı o yok zden tuhaf geliyor herhalde
3 aylik cocuk uyur , uyumuyirsa actir linç yiyince çevir kazı yanmasın, yazık günah o sabiye
Umarım bebeğinnnn açlıktan şekeri düşüp uyuymuyordur sürekli inşallah öyle temennii ediyorum
Evet norml ısik gece lambası değil yok Kölük bı bebek de değil gazı fln 40 da çok vardı şuan çok şükür öyle değil
Benim kızım da böyleydi ısık kapanınca kıyameti kolaridi ısik aćılinca da oynardı buda sürekli benle ilgilenin istiyro
Yok yok çok şükür aç olduğu zamnlar hiç uyumaz mama verdikten sonra uyur ama karnı tok olunca hemn yatiyior
Büyük ihtimalle o yüzden uyuyor, yoksa yorulunca sut kesilmez öyle yada hık diye azalmaz.
Sen ışık açık uyutursan doğduğundan beri öyle alışır ne bekliyorsun ki anlamadım yani bak benim oğlum salon da oyun oynayacağını bilir alır kucağıma yatak odasına götürürüm gece lambasını yakarım beşşiği ne koyarım ozaman uyuyacağını anlar
Divayorgun emekli sen hiç uyumayan bebek görmemissin benim evladım ya aç olduğu dk var yok olduğu dk var gün içinde beslenemedigimden dolayı sütüm az şimdi emzirdim ses geliyordu ağzında yutkunam sesi buda sutunnoldugunu ben anlarım sonra da uyudu linç yemek değil mi soylenenler linçlemek için konuşanlar ilk başta dönüp kendi sorunlarına baksınlar
3 aylik bebek en az 18 saat uyur araştır, doktoruna sor benim kızım bile 11 aylik neredeyse 14 saat uyuyor , tok olduğunu anlaman için çiş saysina bakıyor musunuz?
Doğduğunda kaynanamlardayim karanlık odası yokdu onalrin dısardaki ısık içeriye veriyordu o şekilde alıştı ondan doalyi böyle kırkı çıkriktan sonra kendi evime gece bildim
Çiş sayısı fazla günde 5.6 bez değiştiriyorum ama gündüzleri uykudan kalkmıyor kalkarsada en fazla 5 dk uyanık kalıyor sonra uyuyor
Mesela bugün bezini afedersinzi kaka satışı 4 defa degistirdim
@Fermel02 çocugu aç uyutma ve kendi beslenmene de dikkat et kendin yemek yemeyip sütüm azaldı deyip mamayı da sürekli verme çocuga. Ama yanlış alışkanlık kazandırmışsın yapacak bir şey yok
Düzelmez mı bundna sonra yani karanlikta uyutmaya çalışsam
Daha 3 aylık istersen biraz zorlar ama alışır
3 aylık daha yarın git gece lambası al çocukları da geceyi gündüzü ayırt etsin kızına masal oku ardından bebeğine telefondan ninni aç benim oğlum gündüzleri hiiiçç bu kadar uzun uyumadı 3 aylıkken de öyleydi
Bana diyorsan açık konuş canım tamam mı ? Ben buraya elhamdulillah yüzsüzce gelip çocuğum aç zorla uyutmaya çalışıyorum diye yorum yapacak kadar bilinçsiz bir ebeveyn değilim çocuk bakımının sorumluluklarımın bilincindeyim . Lafını bilipte konuş diyeceğim ama böyle yorum yazan bir kadından bilip konuşmasını tabi bekleyemem sen kusura bakma . Hayırlı geceler .
İnşallah ya valla buda kızm gibi kalacak diye korkuyorum yarın ilk is gece lambası alıp düzene sokamk
Avni aliskanlik mı ayrıt edemediğim için öyle söyledim ama çocuğum anlatiklarima ve söylenenlere göre aliskanik mis onuda düzene koymaya calicacam sizlerde lütfen yorum yapmak için yorum yapmayın
Şu yorumları baştan sonra ss leyip cimere şikayette bulunsam yargı karar versin boş mu dolumu görelim desem yorumları kaldırıp hesap sileceksin beni sahur vakti istemediğim cümleler kurdurup tahrik etme inşallah düzene koyarsın çocuklarına Allah tan bu mübarek günlerde uzun ömürlü sağlıklı olmalarını ve akıl sağlığını korumalarını diliyorum
Benim gecen haftalarda uykusuzluk ve alerji diyetinden sūtum azaldi ūlkeyi birbirine kattim ambulansi bile aradim mama icin alerjik bebek mamasi ezcanelerde yok burda aksama kadar hastane hastane gezdim 3 cocukla kizlarimi hasta yatagindan kaldirdim lutfen biraz hassas olun
Agzi dili yok bebegin açim diyemez birsey lerden fedakarlik edemeyecek sek neden anne baba oluyoruz ki
Bir de eşiniz o çocuk açken nasıl evde durabildi nöbetçi eczane bulup mama alabilir di
Takmış ışık gece gündüz cocuk 5. Aydan sonra anca gece ile gündüzü kavriryor zaten. Cocjk ac kendinin derdi ışık Allah akıl versin.
@zeyneb34 Senle aynı düşüncede olacağimi düşünmüyordum ama sonuna kadar haklısın benim oğlumda 2 yaşına kadar alerjik bebekti eczaneler siperis üzerine getiriyor bulamiyorsun
Keske siparis uzerine getirse onuda vermiyor aptamil bulmustu esim 10 eczema gezip ona guveniyordum sonra baktim kizim ac yapayim dedim helal degildir yaziyordu ūzerinde domuzun birseyini koymuslar gerizekalilar
Simdi evde sma alerjik bebekler icin var ama ne helal yaziyor ne haram insallah gerek kalmaz bakalim
1 ay sonra turkiye ye test icin gelecem evolvia varmis temiz icerikli ondan alicam baya
Allaha sukur kizim 5 bucuk aylik oldu az az ek gidada yiyor meyve puresi falan
Aslında rapor yapmaları lazım bizim raporlu özel mamaydi aylık reçete ettirip 12 kutu alıyorduk ama hemen gelmiyor du sabah gidersem ertesi gun akşam gidersem 2 ci gün geliyor du
Test yapmadilarki burda saglik berbat yavrum neler cekti 10 saat aglardi son zamanlar morarirdi aglamaktan kendi kendime buldum ben alerjisini diger kizimda alerjik ti bunda egzama olmayinca zor çozdum sıkintisini kolik zannediyordum diyete girdim aglama kesildi
Sizin neye alerjiniz vardi bu bebekte varmi genelde genetik oluyor her cocukta oluyor
Çocuk ağlamıyor ać olduğu ndna değil tekrar soylüyorum aç bir bebek se sürekli agalr dimi doyana kadar ama neden ısik aćılinca keyfi yerine geliyor oyunlar oynama ya başlıyor bunuda cvplarsiniz artık yani aç olduğunu sanıyordum ama aç olan bebek ağlar ağlamıyor bu
Evet derim ışık ışıklar acılık kapanıyor Allah'ım ya sizlerde buraya gelip dert yanmayın olur mu bir bebek acbolup olmadığını anlamk istiyorsunuz değil mi ee bebek açken ağlar ama bebeğim ağlamıyor sadce uyumuyor ve ısikalr kapalıyken ağlıyor acıkken oyun oynuyor bu aç olduğu anlmami geliyrib
Aleyküm selam akşam biraz yatmıştım oğlanla beraber 1 2 saat uyuduk kalktık bu saat oldu hala uyumuyor bekliyorum 🥱
Şu sıralar çok koşturmalı geçiyor o ne zaman uyursa o zaman yatmak zorunda kalıyorum yoksa bende izin vermiyodum uyumasına ama bir dönem bozuluyor bir dönem düzeliyor uykusu bazen ne yapsan gece yine ayakta kalabiliyor garip bi enerjisi var
Seni çok iyi anlaya biliyorum benim büyük öyle çünkü gecen cumartesi gündüz uyumadı aldık avm götürduk 2 saat oynadı koşturdu eve geldik dusunu aldırdım yedirdim yatırdım o ara babamla konuşuyorduk yoruldu sabaha kadar uyur artık dedik 2 saat uyudu bi uyandı bida ertesi gün 10 da uyudu fazlasıyla dengesiz ilerliyor 3 aksam iyiyse 5 akşam bozuk gidiyor
Uykuyu mu sevmiyor neyden dolayı oluyor bu durum onu da çözemedim
Kac yaşında canim ondanda olabilir biz bi ara doktora götürdük uyanmasını desteklemesi için bi kaç takviye baslatti ona rağmen uyumadı doktor uykuyu sevmiyor dedi 4
3 buçuk yaşında benimki
1 yaşında benimkide ama bu kadar da az uyuması normal gelmiyor bazen az uyusa bile enerjik oluyor nasıl oluyor diye sorguluyorum bazen çünkü ben bitik oluyorum onda tık yok 😄
Aleyküm selam bugun kulaklarını çınlattım ben seni burda okudugum kadar biliyorum sıkı takipçinim 🫣 bebe uyudu şükür sahur yapıcaz oglumla mutfakta hazırlık yapıyoruz eşimide hazır olunca kaldıracam hayırlı geceler
Hayır olsun canim kulaklarimi neden çınlattin merak ettim sahur için bizim erken daha 4 buçuk gibi hazırlıyorum ben
Ya benim bu program 2021 de hamilelikte açtım dogum yapınca buraya takıldım bi türlü girmediydi bugun bi denedim girdi bende normalde senin postlarını okuyorum ama yazamıyordum sevilen birisin bazen naptın diye merak edip açıp okuyordum bütün postları okudum buarada 🤗
Teşekkür ederim cnm Allah razı olsun ♥️ ♥️
Sendende Allah razı olsun
Benim bebeler 10 da uyudu yarım saat bi kestirmişim ardından kalkıp duş aldım sahuru yaptım aslında 5.45 civarı imsak ama dün uyuya kaldığım için yapıp yatayım dedim bende aynı şu an senin gibi balkon keyfi yapıyorum
Dün gece bizde uyuya kalmışız bi gozlerimi açtım ki 22 dakika var ezana
Soğuk ama Sarıyor balkon ya gündüz çarşaf çektim balkona kabin gibi çevirdim çıkıyorum ama birşey anlamıyorum akşamdan acısını çıkarıyorum
Ay benim bi kapalı bir açık balkon var açık balkonu yazın kapalıyı kışın kullanıyoruz kapalı biraz küçük ama yetiyor bize bebeleri uyuttuktan sonra 2.3 saat kafa dinleme seansı yapıyorum hatta geçen çok soğuktu balkon eşim UFO’yu söküp ısıttı hala duruyor soğuk olunca takıyorum mis gibi 😂
Benim eski oturduğum evde ufo yakıyor dum bende kış bahçesi gibi takılıyorduk ne güzel oluyor du
Simdi soğuk diye değil ben oruç tutmuyorum sigara içmeye balkona çıkıyorum ayıp olmasın diye çarşaf çektim
Teyzem cuma günü Konya ya dönüyor içim çok buruk yine gurbette yalnızlık başlıyor insan böyle olacağını biliyor ama işte yine de üzülüyor uyku tutmadı
Allah yardımcın olsun inşallah cnm bende 1 buçuk yıl oldu farklı ile taşındım ama kendi çevremi çok özlüyorum gurbetlik gerçekten zormuş şimdi hem hastaneden dolayı hem tükürüğümu yalamamak için dönmüyorumda
Gerçekten çok zor annemi babamı çok özledim yaz gelse de gitsem diyorum ama bu seferde evimi eşimi çok özlüyorum Allah beterinden korusun elbet sağlıkla nefes alıyoruz çok şükür
Çok şükür cnm
1 saat önce kalktı paşam yoğurtlu pilav yedi uyudu sahur hazırlıyorum şimdi uyanmaz inşallah uyanınca 6 da ancak uyuyor 7.30 kalkıyor 😅🥲
Allah kabul etsin inşallah cnm uyanmamistir inşallah 🤲
Amin canım şuanlık uyanmadı şükür 🤗
Bebeğim her yarım saatte bir uyanıyor o kadar uykusuzum ki. Belki diştir dedim ağrı kesici bile verdim ama yok. Uyku gerilemesi mi neyse anlamadım kafam kazan gibi oldu uykusuzluktan. Her zaman gece dört kere uyandığı oluyodu ama bugün ekstra çok uyanıyor 🤦🏻♀️
Allah yardımcın olsun inşallah cnm
Amin kuzum amin
1,512,746 soru
24,673,211 cevap
367,381 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın