Devlete yap canım bence o para belki başka günler için lazım olur
Devlet hastahanesinde çalıştım. Hemşireyim. Doğuma da girmişliğim var. Bu yüzden özelde doğum yapıcambu kadar söyleyeyim.
1,512,787 soru
24,673,849 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın