Devlete yap canım bence o para belki başka günler için lazım olur
Devlet hastahanesinde çalıştım. Hemşireyim. Doğuma da girmişliğim var. Bu yüzden özelde doğum yapıcambu kadar söyleyeyim.
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın