1 buçuk ay oldu doğum yapalı .hala aynıyım alışıyor insan bir noktadan sonra .
Hormonlar yüzünden cnm ama zamanla geçicek
1,512,397 soru
24,668,585 cevap
367,132 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın