1 buçuk ay oldu doğum yapalı .hala aynıyım alışıyor insan bir noktadan sonra .
Hormonlar yüzünden cnm ama zamanla geçicek
1,512,478 soru
24,669,648 cevap
367,188 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın