1 buçuk ay oldu doğum yapalı .hala aynıyım alışıyor insan bir noktadan sonra .
Hormonlar yüzünden cnm ama zamanla geçicek
1,512,407 soru
24,668,762 cevap
367,147 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın