1 buçuk ay oldu doğum yapalı .hala aynıyım alışıyor insan bir noktadan sonra .
Hormonlar yüzünden cnm ama zamanla geçicek
1,512,459 soru
24,669,452 cevap
367,172 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın