Ramo , hayatım, aşkım, aslan parçam.
Kocişkoooo.....
Yavrummm deriz
Aşkım minnoşum bebeğim yarim öyle
Isimlerimizle sadece aile büyüklerinin yanında hitap ederiz haricinde hep canım cicim aylarinda devam
Sevgilim hayatım yarim canım Eğer kızarsam Ahmet ismiyle hitap ediyorum
Bisey isteyince kocacim
1,512,808 soru
24,674,048 cevap
367,433 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın