Ay sokağa çıkma yasağı ilan edildi 2 gün.esimin süpermarketi var 2 saat içinde izidahama uğradı heryer her yerde gorende sanki aylarca kapalı. Okadar kalabalıktı ki ne sosyal mesafe ne maske nede virüsü takan vardı çok üzüldüm cidden .açlıktan korktuğumuz kadar ölümden korkumuz olsa keşke
Off oyle ne yazikki
1,512,258 soru
24,666,901 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın