Ay sokağa çıkma yasağı ilan edildi 2 gün.esimin süpermarketi var 2 saat içinde izidahama uğradı heryer her yerde gorende sanki aylarca kapalı. Okadar kalabalıktı ki ne sosyal mesafe ne maske nede virüsü takan vardı çok üzüldüm cidden .açlıktan korktuğumuz kadar ölümden korkumuz olsa keşke
Off oyle ne yazikki
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın