Ay sokağa çıkma yasağı ilan edildi 2 gün.esimin süpermarketi var 2 saat içinde izidahama uğradı heryer her yerde gorende sanki aylarca kapalı. Okadar kalabalıktı ki ne sosyal mesafe ne maske nede virüsü takan vardı çok üzüldüm cidden .açlıktan korktuğumuz kadar ölümden korkumuz olsa keşke
Off oyle ne yazikki
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın