Benim liseye kadar cok iyiydi. Kucagindan inmezdm essek kadar halimle. Sonra evlenince tiksindi bildigin adam benden
18 sene oldu babam vefat edeli keşke sarılıp öpebilsem en hassas noktam baba kelimesi
Babamla aram çok iyiydi taa ki küsene kadar konuşmuyoruz ,11ay oldu 1sene olcak neredeys ailemlede görüşemiyoruz
1,512,777 soru
24,673,613 cevap
367,413 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın