Kızlar ocak ayında sezeryanla doğum yaptım göbek kaldı yaaa ne yapabilirim gitmesi için çok kötü gözüküyor gözüme
Bende de aynısı var ya şubatta oldu
1,512,558 soru
24,670,814 cevap
367,246 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın