Kızlar ocak ayında sezeryanla doğum yaptım göbek kaldı yaaa ne yapabilirim gitmesi için çok kötü gözüküyor gözüme
Bende de aynısı var ya şubatta oldu
1,512,642 soru
24,671,683 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın