Kızlar ocak ayında sezeryanla doğum yaptım göbek kaldı yaaa ne yapabilirim gitmesi için çok kötü gözüküyor gözüme
Bende de aynısı var ya şubatta oldu
1,512,559 soru
24,670,812 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın