0 oy
1,865 göst.
Aile kategorisinde (164 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Kızlar Şimdi ben bu elbiseyi aldım Yarın arkadaşımın kınasında giymek için Tabii mankenin üzerinde durduğu gibi ben de durmadan göbeğim olduğu için ama yapacak bir şey yok elbisem Çok mu kötü Sizce görümcemi Hiç beğenmedim Dedi hic yalişmamiş sana dedi 

image

image

çok da beğenerek almıştım

39 Cevaplar

0 oy
(6,626 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Valla cok guzel olmus canim. Bence sen görümcene bakma. Sanirim biraz kiskanmis:angel: rengi modeli herseyi sana cok yakismis. Zaten kendinde begenmissin hic başkalarını takip uzulme cnm.

-Reklam-
+1 oy
(122 puan) tarafından
Yakismis bence 
(164 puan) tarafından
Hiç yakışmamış sana dedi Görümcem bayağı bir moralimi bozdu beğenerek de almıştım
(396 puan) tarafından
Kıskanmıştır gayet de güzel duruyor elbiseyi fiziğiniz kaldırmış gebelik de kadını en güzel gösteren olgudur bence çok yakışmış başkasının ne düşündüğünü önemsersen mutlu olamazsın önemli olan senin nasıl gördüğün sen beğendiysen mutlu olmana bak
(164 puan) tarafından
Evet ben çok beğendim Burada da beğendiler beğenmedim diye çıkmadı sanırım Görümcem biraz Kıskançlık yaptı☺☺
+1 oy
tarafından
Valla ben bayildim rengine de modeline de. Kemerin yeri fln cok guzel olms tam gobek hizzanda. Altin yada gümüş kemerin varsa o da cok güzel durur üzerinde. Tabi mankende oldugu gbi olmycak hamilesin sen vucut sekli vs nasil ayni sekilde otursn uzerine. Ama cok yakismis ben cok begendm
(164 puan) tarafından
Evet evet Gümüş kemerim de var Onu da denerim bir
+1 oy
(2,999 puan) tarafından
Sen görümcene ne bakıyosun görümcelerin iyi düşündüğü nerde görülmüş? Gayette yakışmış hem model de bebek yok normal değil mi düz durması ayrıca ne o öyle sopa gibi durmuş bir de sana bak ne kadar tatlı zarif duruyorsun bebişinle kuzum ❤
(164 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim❤❤
+1 oy
tarafından

Canım kötü diyen olursa bakma kamera kalitesi yüzünden elbisenin rengi soluk çıkmış gayette yakışmış bence bana da fikir oldu bende bu tarz istiyorum :) şalınla aynı renk bir kemer ile çok daha güzel olacağından eminim hem o bebişin göbüşte çok çok tatlı durmuş <3

(164 puan) tarafından
Aynen öyle yapmayı düşünüyorum ben de çok Teşekür ederimmm
+1 oy
(137 puan) tarafından

Gayet güzel bence gorumceniz hasetinden çatlamadı inşallah:D

0 oy
(12,884 puan) tarafından
Yo gayette guzel bence hamilesin sonuçta  bence  giy
(164 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim yorumun için
0 oy
(5,460 puan) tarafından
Neyini beğenmemiş acaba bi topuklu ayakkabi bide şal baglarsin uyumlu güzel bi makyaj bence hoş olur
(164 puan) tarafından
Yani böyle kullanmayacağım sonuçta güzel bir şal ayakkabı makyaja Çok da güzel oluyor bence
0 oy
(7,049 puan) tarafından
Gercektende mankende durdugu gibi durmamis :)) kina gecesi icin rengide uygun olmamis bence 
(164 puan) tarafından
Bebeğim olduğu için zaten mankende durduğu gibi durmasını beklemiyordum Bir de zaten hamilelikte kilo aldım 36 beden 40 bedeni çıktım açık bir renk alsam beni daha kilolu gösterecekti O yüzden Bu renk tercih ettim
(1,055 puan) tarafından
Kemerini değiştirsr rengini falan toparlanır mı avep elbise.  Fotonda net değil çok ta görünmüyor .
(7,049 puan) tarafından
Hee tamam canim ben dogum yaptin sandim ama renk olarak  bordo rengi yada baska bi renk alabilirdin canim
(7,049 puan) tarafından
Ama zevkler ve renkler tarsilmaz canim gule gule kullan
0 oy
tarafından
hamilemisn göbekmi cnm o
(164 puan) tarafından
7 aylık hamileyim mecburen çıkacak
tarafından
kız ne takyosun ozaman giy:) göbekse dedm olmams ama bebek var giy cnm
(164 puan) tarafından
Evet evet var hem de 7 aylık
tarafından
sal ayaklabi hafif makyaj cokta tatli olursun
(164 puan) tarafından
Tesekur ederim sağolun☺☺❤❤
0 oy
(37 puan) tarafından
Çok yakismiş bence ama arkası uzun olduğu için toplu giymen gerek rahat edebilir misin ki topukluyla
(164 puan) tarafından
Çok topuklu değil de küçük bir topuklu ayakkabı var onu giyeceğim
0 oy
(3,463 puan) tarafından
Bence gayet güzel duruyor şuan bende buna çok benzer bi elbise giyirum karnım o kadar hoşuma gitti ki eşime diyorum bugün bol bol resim çekilelim diye
(164 puan) tarafından
☺☺☺☺☺☺:) :):) :) :)
0 oy
tarafından
Bence gayet güzel olmuş zıt renk bir sal ayakkabı süper olur. Yalnız sizin çektiğiniz  fotoğraf da rengi net belli değil  Güle güle kullanın :)
(164 puan) tarafından
Benim çektiğim fotoğrafta net değil ama renkleri aynı mor yani
tarafından
Siz açık renklerinin sanırım o yüzden çok yakışır mor :)
0 oy
tarafından
Bnce çok güzel olmuş göbüşle daha da tatlı olmuş 
(164 puan) tarafından
Çok tesekur ederim ❤❤❤❤❤
0 oy
tarafından
Aksine mankenden daha cok yakismis canim.gorumcen kiskanmis seni gule gule giy insallah:)
(164 puan) tarafından
Çok tatlısınız ya çok tesekur ederim❤❤❤❤☺☺
0 oy
(1,423 puan) tarafından

Bence gayet guzel ayrica o gobek degil bebek :) o yuzden cok tatli gule gule kullan canim

(164 puan) tarafından
Çok çok tesekur ederim ❤❤❤
0 oy
tarafından
Görümce görümce görmeyeydim omrumce  .. ;) renk farkı var mi ..... çokta güzel yakışmış bence giyyy
(164 puan) tarafından
Yok renklerin hiçbir fark yok Sadece benim telefonum  Flash patladığı için rengi daha açık çıkmış mankenin üzerindeki rengi Normalde mor
tarafından
Ee tamam  karnında yok zaten sen makyaj sac falan yada  tesettür  aciksan  kapalıysan ona gore hazırlan o zaman çok güzel olur
(164 puan) tarafından
Evet 7 aylık olmama rağmen Karnım çok yok tesettürlüyüm kahve tonları bir şalla kombin yapacağım
tarafından
Riske etme siyah yap çünkü siyah çok iyi gider
0 oy
(241 puan) tarafından
Bence cok guzel cok yakismis
(164 puan) tarafından
Teşekürler ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
0 oy
(763 puan) tarafından
Cokda guzel olmus sanada mankenin ustunde oldugu gibi yakismis ama disarda  ve daha net cek o zmn anlrsin kuzum giy bunu
(164 puan) tarafından
Yarın kınaya giderken çekip koyacağım o zaman daha net olur☺❤
0 oy
(7 puan) tarafından
Bence gayet güzel olmuş yakışmış gönül rahatlığıyla giyebilirsin adı üstünde "görümce görmiyim ömrümce"
(164 puan) tarafından
Hahahahah:):):):):):):):):)

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 283 göst.
20 Şubat 2019 Diğer kategorisinde Oğluşannesi (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 792 göst.
0 oy
3 cevap 53 göst.
28 Ocak 2022 Aile kategorisinde Busemlih (72 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 111 göst.
3 Ocak 2022 Diğer kategorisinde ⭐İlkim Ada⭐ (4,693 puan) tarafından soruldu

245,414 soru

7,141,354 cevap

26,980 kullanıcı

...