Eşimin arabası değilse öne lap diye geçemem
Kayınpeder vefat etmiş olsaydı o otururdu tabiki.
1,512,813 soru
24,674,119 cevap
367,435 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın