Eşimin arabası değilse öne lap diye geçemem
Kayınpeder vefat etmiş olsaydı o otururdu tabiki.
1,512,242 soru
24,666,721 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın