Mantarın tadına doyum olmaz
Afiyet olsun çok severim
Çok severim. Çünkü veganım
Benim hem biyolojik hem psikolojik alerjim var pizza da bile bir kaç parça olsa yine yiyemiyorum
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın