Ilk defa yaptim umarım tadı da görüntüsü gibi güzeldir)
Sen yapmadın alıntıdır diyenlere ithafen: birlikte foto çekinip de atarım
Kantia gerek ne duyuyon giz amannn afiyetle yiyin
Alıntı diyen kendisi de yapsın atsın da görek
Ellerine sağlık canım
1,512,230 soru
24,666,622 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın