Ilk defa yaptim umarım tadı da görüntüsü gibi güzeldir)
Sen yapmadın alıntıdır diyenlere ithafen: birlikte foto çekinip de atarım
Kantia gerek ne duyuyon giz amannn afiyetle yiyin
Alıntı diyen kendisi de yapsın atsın da görek
Ellerine sağlık canım
1,512,234 soru
24,666,671 cevap
367,032 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın