artık sonbahar kış gelsede şöyle cayimizi kahvemizi alip kar yagışını izlesek gerçi doğum yapicam nasipse vaktim olurmu bilmiyorumda
..............................
Ay ben tam kış insanıyım şu sıcaklar bitsin diye dua ediyorum resmen bu sene kış gelmeyecek gibi yazı hiç sevmiyorum ya
1,512,399 soru
24,668,598 cevap
367,134 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın