artık sonbahar kış gelsede şöyle cayimizi kahvemizi alip kar yagışını izlesek gerçi doğum yapicam nasipse vaktim olurmu bilmiyorumda
..............................
Ay ben tam kış insanıyım şu sıcaklar bitsin diye dua ediyorum resmen bu sene kış gelmeyecek gibi yazı hiç sevmiyorum ya
1,512,450 soru
24,669,287 cevap
367,167 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın