artık sonbahar kış gelsede şöyle cayimizi kahvemizi alip kar yagışını izlesek gerçi doğum yapicam nasipse vaktim olurmu bilmiyorumda
..............................
Ay ben tam kış insanıyım şu sıcaklar bitsin diye dua ediyorum resmen bu sene kış gelmeyecek gibi yazı hiç sevmiyorum ya
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın