artık sonbahar kış gelsede şöyle cayimizi kahvemizi alip kar yagışını izlesek gerçi doğum yapicam nasipse vaktim olurmu bilmiyorumda
..............................
Ay ben tam kış insanıyım şu sıcaklar bitsin diye dua ediyorum resmen bu sene kış gelmeyecek gibi yazı hiç sevmiyorum ya
1,512,308 soru
24,667,552 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın