Sizce Ali dogruyu mu yaptı bebegi sezeryan edip kıvılcımı öldürerek? Bence bebegin doğması iyi oldu... Çok duygusaldı beeee
Ben ben diyip izlemeye devam ediyorum
Bence bebeği kurtararak doğruyu yaptı. Benim kayinbabamin yüzü ve ayakları 3. Dereceden yanmıştı dumandan ciğerleri etkilendiği için sadece 16 gün dayanabildi . Ki kıvılcım daha da kötü yandı. Kurtulması zordu. Ama yine de deneyebilir miydi evet
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın