Uyanıksa ara konuş eşine dile getir
Nedense ven 15 gün ozlemiyirum sonradan hafif özlüyorum
Ayni evin içindeyiz ama bende ozledim vallahi Cunki neslim bizdedi ayri yatiriq bizde zahiliq bam basqadi bajiiiiiiii
1,512,160 soru
24,665,678 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın