Uyanıksa ara konuş eşine dile getir
Nedense ven 15 gün ozlemiyirum sonradan hafif özlüyorum
Ayni evin içindeyiz ama bende ozledim vallahi Cunki neslim bizdedi ayri yatiriq bizde zahiliq bam basqadi bajiiiiiiii
1,512,157 soru
24,665,644 cevap
366,961 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın