Uyanıksa ara konuş eşine dile getir
Nedense ven 15 gün ozlemiyirum sonradan hafif özlüyorum
Ayni evin içindeyiz ama bende ozledim vallahi Cunki neslim bizdedi ayri yatiriq bizde zahiliq bam basqadi bajiiiiiiii
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın