Uyanıksa ara konuş eşine dile getir
Nedense ven 15 gün ozlemiyirum sonradan hafif özlüyorum
Ayni evin içindeyiz ama bende ozledim vallahi Cunki neslim bizdedi ayri yatiriq bizde zahiliq bam basqadi bajiiiiiiii
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın