Uyanıksa ara konuş eşine dile getir
Nedense ven 15 gün ozlemiyirum sonradan hafif özlüyorum
Ayni evin içindeyiz ama bende ozledim vallahi Cunki neslim bizdedi ayri yatiriq bizde zahiliq bam basqadi bajiiiiiiii
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın