Kızlar ben bi düşük yasadim yumurtalığım alindi tekrar hamile kalirim kalamam korkusuyla cok şükür hamile kaldim. Hamileligimin başında esimle kayinvalidemgil yüzünden cok kötü tartıştık bana evlilige uyum saglayamadigimi soylemisti. Neyse onu atlattik ama bende bel fitigi var cok oturamiyorim cok ayakta duramiyorim hafta sonu 3 gun kayinvalidemler bizdeydi cok yoruldum ondan galiba kasigim belim kırılıyor resmen bugun bugun is yerinde zor durdm bunu bildigi halde 1 defa aradi en son aradım söylendm isten aldi beni eve bıraktı çıktı arkadaşının yanina gitti. Su anda aklimda sorular var acaba benden sogududa bu bebek mi susturuyor kendini. Sanki bu bebege bebege bisi olmazsa uzulmez gibi hissediyorim filan bilmiyorum
Eşini en iyi sen tanırsın
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın