Alırdım ben yalana lüzum yok
Içim acıdı şuan kaybeden icin
Kamera yok ise bulduğun çevrede ben olsam bozdurur sokaktaki çocuklara yemek alırdım yani sevap işine kullanırdım
1,512,612 soru
24,671,293 cevap
367,276 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın